Täydennysvaalien tulos

Ammattiosaston hallitus kokoontui torstaina 25.3 kokoustamaan ylimääräistä kokousta. Asiana oli täydennysvaalit.

Ammattiosaston edellinen puheenjohtaja on sanoutunut irti tehtävästään. Loppukaudeksi tuli valita uusi puheenjohtaja, koska ammattiosasto ei voi toimia ilman puheenjohtajaa.

Ammattiosaston puheenjohtaja tämän kauden loppuun Piiju Leppänen  (päätoiminen plm ja ts. valtuutettu) ja varapuheenjohtajana toimii Leena Kantola (Touhulasta).
Ensi syksynä meillä on uudet valinnat edessä ja mikäli tunnet kiinnostusta toimimaan meidän ammattiosastossa, niin ole reippaasti yhteydessä meidän aktiivitoimijoihin. Sinun ei ole pakko olla sen kummemmin aktiivitoimija. Olemme iloisia jokaisesta uudesta kokouksessa kävijästä. Osallistujan kautta saamme tarkeää tietoa edunvalvonnasta ja muista tärkeistä asioista työpaikoille.
Kaipaamme mukaan kaikenikäisiä rivijäseniä. Mikäli tunnet kiinnostusta toimimaan mahdollisissa tehtävissä, niin liitto kouluttaa sinut tehtävään. Et tarvitse tähän omia varoja.
Meidän on hyvä pitää Sodankylän Super 117 aktiivisessa toiminnassa. Meillä on n.200 jäsentä.
Kiitos sinulle, että olet valinnut SuPerin. Olemme sinun liittosi paikallisia edustajia.