Päivitä jäsentietosi ja osallistu arvontaan!

KEHOITAMME PÄIVITTÄMÄÄN TIETOJASI OMASUPERISSA!

Nyt, kun elämme työehtosopimus neuvotteluiden aikaa!

Sinun on päivitettävä ja tarkistettava omasuperissa jäsentietosi! Päivitä työpaikkatietosi tarkalleen sellaiseksi, kun se on virallisesti. Nämä kaikki tiedot tarvitaan liittoon myös liikkeenluovutuksen yhteydessä hyvinvointialueelle. Siellä on monilla vääriä tietoja ja sellaisia työpaikkatietoja, jotka eivät pidä paikkaansa. Mikäli joudumme etenemään työtaisteluissa siihen viimeiseen pisteeseen, niin työnantaja voi sulkea sinulta sähköpostin, jos olet ilmoittanut liittoon työnantajasi sähköpostin. Päivitä tietoihisi oma henkilökohtainen sähköpostiosoite. Ammattiosasto arpoo kaikkien tietonsa päivittäneiden kesken 3 lahjakorttia a' 30€.

Päivitetty tieto sähköpostiosoitteesta ja työpaikastasi on nyt erittäin tarpeellinen! Kukaan ei varmaankaan halua jäädä ilman ajantasaista informaatiota tai ohjeita. Liikkeenluovutuksella kuntapuolen Sote työntekijät siirtyvät hyvinvointialueelle 1.1.2023.

Ilmoita Piijulle päivityksesi, niin olet mukana arvonnassa.

piiju.leppanen@superliitto.fi