Päivitä jäsentietosi, voita arvonnassa lahjakortti Kesportiin

SODANKYLÄN SUPERIN JÄSENET!
KÄYKÄÄ PÄIVITTÄMÄSSÄ JÄSENTIETONNE!

Päivittäneiden osalta arvomme kolme lahjakorttia 30€ (Kesport Harjukseen) jäsenien kesken, jotka päivittäneet tietonsa vuoden loppuun mennessä! Muista laittaa minulle sähköpostia, että olet käynyt päivittämässä tietosi, niin olet mukana arvonnassa.

piiju.leppanen@sodankyla.fi

Pyydän ja toivon, että käytte päivittämässä www.superliitto.fi OMA SUPERISSA jäsentietonne työpaikkatietoineen ajan tasalle. Lisätkää myös sähköpostiosoite jäsensivuillenne, että voin olla yhteyksissä teihin tarvittaessa. Pääluottamusmiehenä tarvitsen työpaikkatietonne esim. Sodankylän kunta/Nutukas. Tämä tieto on tarpeellinen, että tarvittaessa voin asioida ja hoitaa asioitanne. Minä pääluottamusmiehenä näen työnantajan eli kunnan edustettavani Superin rekisterissä. En voi toimia sujuvasti mikäli sellainen tieto puuttuu. Myös asiasi käsittely tulee mahdollisesti viivästymään tietojen puuttumisen vuoksi. Monella on siellä ikivanhat työpaikka tiedot ):
Lisäksi näiden edustettavien työpaikkatieto on pääluottamusmiehelle tärkeä tieto, jos pitää vaikka tiedottaa työpaikkakohtaisesti asioista.

Alla linkki tietojen päivittämiseen.

terveisin sinun pääluottamismies, Piiju